سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

سه گانه شعر /آرزو نوری

 
این شعر نیست
یک مشت خون گرم است
سیال و شعله‌ور
 ********
این شعر نیست
این من‌ام
چون باده‌ای کهن
در دست این و آن
در دست دیگران

*********
 
این شعر نیست این من­ام
آنکس که پرسه زد
یک عمر در هوای تو
نظرات 2 + ارسال نظر
توکل چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 08:46

سلام

من فکر می کنم این شعر ناتمام است

فریبرز سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 10:35

خانم نوری،

با درود. شعر شما را چندین بار خوانده ام. به نظر من احساس شما در این شعر بسیار قوی است و پیامی قوی هم دارید. تنها شکل یا ظرف بیان است که احساس شما را محدود کرده است. شاید باید آزادی و شجاعت بیشتری در بیانتان داشته باشید. همان عناصری که فروغ را به تولدی دیگر رساند.

پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد