سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

غزل جوشی /سالار عبدی


سالارم ! و دائم سرم بر صفحۀ گوشی ست

طبع من ، آن چشمه ، که  در حال غزل – جوشی ست


یک مرد دیوانه درونم شعر می گوید

مردی که سرشار از تمنای هم – آغوشی ست


در خواب هم با یاد چشمش ، شعر می گویم

بیداری ام خواب است و خوابم ، خواب خرگوشی ست


حسی به من می گوید از عشقش پشیمان است

مردی در این مصراع ، غرق شوکران نوشی ست


هر کس به کاری ماهر است و من ؟ غزل – سالار

چشمان او ؟ فوق تخصّص دارِ بیهوشی ست


محبوب من! دور از من است و اشک می ریزد

افکار او هم مثل من ، افکار مخدوشی ست


تا زنده ام از چشم هایش شعر خواهم ساخت

افسوس ! که پایان این تقدیر ، خاموشی ست


آن شب که او رخت عروسی می کند بر تن

سالار این ابیات ، در حال کفن پوشی ست


اردی بهشت 94

ایران - کرج


#سالارعبدی


کانال رسمی نشر آثار سالارعبدی

@abdiisalar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد