سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

«آن‌ که باد می‌کارد»/احمد طبائی

احمد طبایی مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه خود را اخیرا در قالب کتابی تحت عنوان «آن‌ که باد می‌کارد» توسط نشر آوای کلار منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، کتاب «آن‌ که باد می‌کارد» در مجموع ۳۱ داستان کوتاه از احمد طبایی را در بردارد، داستان‌هایی که به گفته نویسنده از سال ۸۰ تا ۹۲ نگاشته شده‌اند.

طبایی درباره درونمایه داستان‌های این مجموعه که عمدتا یک صفحه‌ای و یا دو صفحه‌ای هستند می‌گوید: «مضامین اغلب این داستان‌ها را موضوعات اجتماعی، فلسفی و روانشناسی شکل می‌دهد که گاه با عنصر طنز نیز آمیخته است. من به این گونه داستانی (داستانک) دلبستگی دارم و در حقیقت آن را متعهدانه‌تر و تاثیرگذارتر از سایر گونه‌های داستانی می‌دانم.»

عناوین برخی از داستانک‌های کتاب «آن‌ که باد می‌کارد» عبارتند از: اجباری، اعتراف، انتخاب، انتقالی، انتقام، آتش بس، آرامش در حضور دیگری، آن که باد می‌کارد...، پاداش، پرسش، پرواز، تبریک، تصمیم، تعبیر، تلخ و شیرین، تلنگر، تنگنا، حسرت، خشم خاموش، داوری، دایره، زمان، سرپناه، سگ هار، فراموشی، قفس، گربه، نماینده، واکنش، وسط خیابان، همراه.

احمد طبایی متولد ۱۳۶۲ در تهران است و به امر روزنامه‌‏نگاری نیز اشتغال دارد. تاکنون بسیاری از داستان‌های او در شماری از معتبرترین نشریات و مجلات ادبی کشور به چاپ رسیده است.

«آن که باد می‌کارد» با ۹۱ صفحه، شمارگان هزار و ۲۰۰ نسخه و قیمت ۵ هزار تومان منتشر شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد