سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

نمونه های شعر نوی دیروز برای تبرک

کک گی/نیما یوشیج



دیری است نعره می کشد از بیشة خموش

کک کی، که مانده گم

از چشم ها نهفته پری وار

زندان بر او شده است علف زار

بر او که قرار ندارد

هیچ آشنا گذار ندارد

امّا به تن درست و برومند

کک کی، که مانده گم

دیری است نعره می کشد از بیشة خموش


تصویر وارونه/عمران صلاحی


زیر سر من چه ابرهائی

زیر سر من چه برگهائی

زیر سر من چه آسمانی


در گودی راه ،آب باران

از روی خودم عبور کردم


ترک/نادر نادرپور


این ترک نیست به پیشانی ما

                                    آینه گفت

چین پیریست

                   تو گفتی

                            که به سیمای شماست




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد