سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

این نوخسروانی ها/ علی عباس نژاد

1.

عشق می خزد درونمان: بند، بند

چشم هایمان چه حرف ها به هم نمی زنند...

دست ها به استکان چای پیله کرده اند!


2.

خانه دلتنگ، خانه خاموشی

بشکن این شیشه های پنجره را

باد با پرده ها هماغوشی


3.

باران نجوابار

سوسوی نوری دور

شبهای شالیزار




نظرات 6 + ارسال نظر
علی عباس نژاد جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 11:36

سپاسگزارم از حوصله همه عزیزان
که خواندند.

محمد جلیل مظفری دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 13:28 http://www.seganihayeman.blogfa.com

درود جناب عباس نژاد
شعر دوم را بسیار زیبا و در عین حال منسجم تر یافتم
شعر سوم هم حس و لطافت خاص خود را دارد همچون باران، شاید به این دلیل که شب های شالیزار را تجربه نکرده ام برایم دورو دست نیافتنی است.

پیام سیستانی دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 16:36

ببخشید که پیغام پیشینم بدون نام ثبت شد. شتاب کردم و پس از فرستادن دریافتم که نامم را ننوشته ام. باز هم پوزش می خواهم .

پیام سیستانی

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 16:34

درود بر جناب راثی پور و عباس نژاد .

بنده باز هم با این شیوه نشر در تارنما گم شده ام و باز هم نمی توانم شعرهایم را بیابم . جز یک بار که با یاری گوگل توانستم پیدا کنم و پاسخ کامنت جناب راثی پور را بدهم اما دیگر هنوز موفق به یافتن شعرها نشده ام. به گمانم اینگونه نشر کردن نه تنها انرژی ما را می گیرد بلکه باعث دلزدگی نیز خواهد شد . افزون بر این که به خفه شدن و گوشه ای افتادن شعرها نیز می انجامد. با این تفاسیر شعرهای مرا جز شما دو نفر هیچ کسی دیگر نمی تواند بیابد و بخواند. به گمان شما بهتر نیست که اگر جا برای نشر در این شماره نیست شعرها را دستکم از اینجا حذف کنید تا در شماره های پسین تر فرصت نشر داشته باشند ؟

اگر باور بنده را بخواهید بهتر است که این شعرها را برای شما آینده نشر کنید تا دستکم خوانده شوند . من صبرم زیاد است و گمان دارم که نشر نشدن بهتر از بد نشر شدن باشد . بنده از یکی دو تن دیگر هم پرسیده ام آنها نیز نتوانستند شعر ها را بیابند . جست و جوی من هم کارساز نبوده است تا کنون جز یک بار .

ارادتمند شما / پیام سیستانی

پیام سیستانی دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 16:13 http://psistani.blogfa.com

درود بر جناب عباس نژاد عزیز

دست مریزاد . سروده های ارجمندی بود . راستی عزیز دلم من باز هم شعرهایم را در سیولیشه پیدا نمی کنم. اصلا نمی دانم که نجا نشر شده است. تنها یک بار به یاری گوگل یافته ام و باز گمشان کرده ام. از شما چه پنهان من به این شیوه نشر اعتراض دارم . اگر اینگونه باشد بهتر همان است که شعر نشر نکنیم . مگر شیوه نشر شعر ها در شماره های پیشین چه ایرادی داشت که بدون باز کردن دریچه ای شعرها را در جاهای گوناگونی نشر می کنید ؟اگر شما و یا جناب راثی پور لطف کنید و دستکم لینک مستقیم شعرها را برای بنده بفرستید همواره وامدار مهربانی تان خواهم بود .

دستکم اگر در صفحه نخست دریچه ای به نام شعر کوتاه و یا هر نام دیگری چون شعر امروز / شعر دیروز و...بگشاید ما سردرگم نخواهیم شد .

ارادتمند شما / پیام سیستانی

توکل سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 12:20

سلام بر جناب عباس زاده

والله همان اشکالی که برای شعر قبلی شما گرفتم در این نوخسروانی اول وجود دارد
از لحاظ تقطیع عروضی این شعر چهار سطری است
ربطی هم به نو آوری وزنی ندارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد