سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

مرثیه/علی رضا فولادی


شاعران مرثیه شان آماده ست

با غنیمت هایت

کارشان را کردند

بارشان را بردند

پس بیا لطف کن ای شاعر وا مانده ی پیر

پیش از آنی که بمیرند ، بمیر!

نظرات 4 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 20:29 http://www.alirezafouladi.blogfa.com

سلام و عرض ادب جناب مظفری، استاد آقامجیدی و دکتر راثی پور همگی عزیز:
از لطفتان متشکرم.
خوشحالم که این شعر را خواندید.
از تبریک هم بسیار ممنون.

محمد جلیل مظفری سه‌شنبه 15 دی 1394 ساعت 10:34 http://www.seganihayeman.blogfa.com

درود و عرض ادب جناب دکتر
چاپ کتاب اتان را به شما تبریک می گم
زنده باشید

کوروش آقامجیدی دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 19:50

درود استاد ،
دست شما درد نکند .لذت بردم. انتشار مجموعه جدید را هم تبریک می گویم .موفق و پیروز باشید.

راثی پور سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 19:34

سلام استاد

شعر زیبائی بودد

یاد خاطره معروف جناب بهمنی افتادم که می گفتند یکبار بشدت مریض شده بودم و بعد خوب شدن متوجه شدم که مرحوم منزوی با من خیلی سر سنگین شده است و هی می گوید چرا خوب شده ای.بعدا شستم خبردار شد که نگو مرثیه ای برای من کار سازی کرده است و با خوب شدن من زحمتش هدر شده است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد