سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

روز ما /بلاگا دیمیتروا


امروز،روز ماست

روز همه ی زنان بیدار دنیا که در راه مساوات و عدالت می جنگند

روز شیر زنان زجر کشیده ی جهان که در راه آزادی فرزند دادند...همسر دادند


روز ما، بر ماخجسته


پاره ای از من

همواره در حسرت گرما

و محروم از آن


پاره ای از من

همساز با سپیده ی بردمیده

و همواره اسیر سایه های رویا


پاره ای از من

سرشار از پر پرواز

و گم کرده سهم خود از آبی آسمان


پاره ای از من

من واقعی ام، 

با چشمان یک کودک

همراه پرندگان مهاجر، 

گریزان در دوردست ها


بلاگا دیمیتروا

#شعر 


*بلاگا دیمیتروا شاعر توانای بلغاری که زندگی خود را وقف دفاع از حقوق بشر و اصلاحات سیاسی کرد.

@RKaaIV

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد