سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

سیولیشه

نشریه اختصاصی شعر نیمایی

چه ارزان است جان آدمیزاد/ محمد رضا راثی پور

شماره پیش از این شماره ویژه نامه ای بود در خصوص مرحوم سیروس مشفقی که بدلیل کرونا درگذشت.شماره در پیش رو نیز ویژه نامه ای بود در باره مرحوم راهب مازندرانی که متاسفانه ایشان نیز بدلیل ابتلا به کرونا درگذشت.و بنده در صدد جمع مطالب از دوستان و اساتید بودم که متاسفانه این بلیه شوم گریبان بنده را نیز گرفت و دو ماه بستری در بیمارستان و ناتوانی های عمده ای که پس از آن ایجاد شده سبب شد که یک شماره از این نشریه سر موعد نشر نشود.

روی سخن بنده با مصادر امر است که نتوانستند با اتخاذ سیاستهای درست برای این بلیه خانمان بر انداز چاره ای بیاندیشند و متاسفانه خیل مردم در برابر داس کشنده مرگ بی پناه و بی حمایت ماندند.این جانها ارزان نیست .

هزینه این بی برنامگی فرسودگی کادر خسته درمان و افزایش روزافزون تعداد مبتلایان است.برای فرصتهای سوخته پیشگیری اولیه نمی توان چاره ای اندیشید اما بر مردم است که با رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک حداقل ملاحظات و احتیاط لازم را اعمال کنند. 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی عاطف‌راد یکشنبه 6 مهر 1399 ساعت 07:56 http://www.atefrad.com

سلام. خوشحالم از این‌که پس از یک دوره‌ی طولانی بیماری سخت و خطرناک، حالتان بهتر شده و توانسته‌اید شماره‌ی جدید سیولیشه را منتشر کنید، و خوشوقتم از انتشار آن پس از وقفه‌ای کوتاه. خسته نباشید و خیلی مراقب خودتان باشید. به امید بازیابی سلامتی کامل. با بعد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد